Друзі Продовжимо тему фандрайзингу, бо пошук ресурсів зараз для втілення проєктів та ініціатив заради нашої перемоги часто є вирішальним питанням
«Фандрайзинг – це кохання», – відома фраза Кена Філіпса (Kenneth Phillips), консультанта з стратегічного фандрайзингу, стратегічного планування та лідерства, який має більше 40 років досвіду у сфері організаційного розвитку неприбуткових організацій США, Румунії, Білорусі, Колумбії та України. Коли ми любимо людину, ми цій людині довіряємо. Але також є не менш відомий вислів: «Довіряй, але перевіряй»
Довіра у сфері фандрайзингу важлива. Але скільки б ми всього доброго не робили, завжди з’являться люди чи обставини, що можуть ставити під сумнів прозорість і чесність. І для того, щоб не виникало ніяких питань у відносинах із нашими благодійниками, НЕОБХІДНО ЗВІТУВАТИ
Довіра = звітність Тож, корисні поради від Олега Гришина – експерта з фандрайзингу:
Якщо податкова вимагає, звітувати потрібно обов’зково
Також, якщо не має таких вимог – не треба навантажувати податкову такою звітністю.
Чеки з витратами. Потрібно надсилати благодійнику фото, використовуючи будь-які канали комунікації.
Безпека і повага. У звітуванні публікації з фото вітаються, але необхідно дотримуватись принципу анонімності, обережно висвітлювати обличчя людей, і тільки з їх особистого дозволу
Прозорість. Публічний звіт про діяльність вітається. І це не про власну зухвалість, а саме про вдячність тим, хто надає допомогу!
Прозорість звітування у фандрайзингу – це спосіб розповісти світу про те, як люди, попри важку ситуацію, підставляють один одному плече, як ми всі разом долаємо біду і діємо перш за все як ЛЮДИ, на противагу ворогу.
У єдності українців велика і переможна сила
Заходи проходять в рамках проєкту «Європейський Союз для сталості громадянського суспільства в Україні», що впроваджується ІСАР Єднання за фінансової підтримки Європейського Союзу. Зміст цієї публікації є виключною відповідальністю ГО «Точка доступу» і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу».