Запит на надання цінових пропозицій

Запрошуємо до участі у відкритому тендері із закупівлі послуг з організації шкіл громадських ініціатив

Громадська спілка «Громадські ініціативи України» в рамках проєкту «Життя на межі миру: від громадських ініціатив до громадської безпеки в громадах», що реалізується за підтримки Програми розвитку ООН із відновлення та розбудови миру оголошує відкритий конкурс на закупівлю послуг з організації двох чотириденних шкіл громадських ініціатив для представників/представниць Донецької та Луганської областей.

 

Дата та час та місце проведення шкіл громадських ініціатив:

Дата проведення: 

  • 18-21 серпня – Святогірськ (для представників/представниць Донецької області),

  • 18-21 серпня –  Святогірськ (для представників та представниць Луганської області).

Тривалість кожної школи складатиме 4 дні, тривалість занять орієнтовно з 10:00 до 18:00.

 

Перелік послуг

  1. Забезпечення двох спеціальних приміщень для проведення шкіл для участі 20 учасників в кожному. Приміщення повинні бути достатніми для розміщення в них 25 осіб, з розрахунку, що кожна особа матиме 4-5 м2 простору. Площа кожного з приміщень не повинна бути меншою за  100 м2 та не більшою за 180 м2. Можливе використання терас, тентів, пересувних конструкцій на відкритому повітрі. Меблі (столи та стільці) - для кожного учасника 1 стілець та 1 стіл для кожних 5-ти учасників, не менш як 2 фліпчарти для кожної школи (загалом 4 фліпчарти). Кожна аудиторія повинна бути обладнана мультимедійним проектором. Стіни приміщення повинні мати можливість кріплення до них паперу за допомогою малярного скочу. 

  2. Забезпечення проживання для 25 осіб на кожній школі (двомісне або одномісне розміщення, номери типу стандарт з двома окремим ліжками). Тривалість проживання з 18 до 21 серпня. Додатково повинна бути забезпечена можливість для проживання 10 осіб з 17 до 18 серпня та 10 осіб з 21 до 22 серпня.

  3. Забезпечення харчування учасників заходів в кількості 25 осіб для кожної школи громадських ініціатив. Цінова пропозиція повинна включати в себе інформацію про режим харчування (шведський стіл, індивідуальне сервірування тощо) та рівень меню (стандарт, бізнес, покращене). Харчування повинно включати: дві кави-паузи, які повинні містити: чай, кава, сік, печиво, випічка, свіжі фрукти тощо. Проведення кава-паузи повинно відбуватись в окремому місці, але за можливості в тій же будівлі та мати з`єднання з головними аудиторіями. Також, окрім двох кава-пауз на кожному заході має бути забезпечені повноцінні сніданки, обіди та вечері для 45 осіб. Обов`язково повинна бути забезпечена можливість вибору страв для вегетаріанців. 

  4. Матеріали для учасників: 40 комплектів (по 20 на кожну школу). Матеріали повинні включати: ручку, ідентифікатор, папка, блокнот. Повинен бути забезпечений роздрук роздаткових матеріалів за тематикою школи: 40 аркушів формату А4 на кожного учасника – загалом 1600 аркушів. 

  5. Матеріали для проведення заходу: 

  • кольорові маркери (чорні, сині, зелені, червоні) - 50 шт., 

  • кольоровий папір (не менше 5 кольорів в одній пачці) формату А4 – 2 пачки, 

  • білий папір формату А4 – 2 пачки,

  • стікери post-it розміром 75*75мм різних кольорів – 8 упаковок,

  • ножиці - 4 шт., 

  • степлери - 2 шт., 

  • скоби для степлера – 2 пачки,

  • папір білий фліпчартний формату А1 - 160 аркушів, 

  • мотузка (шпагат – 20 м), скріпки канцелярські – 2 пачки,

  • малярний скотч (ширина 15 – 20 мм) - 12 шт.  

  1. Відшкодування квитків учасникам шкіл від місця проживання і до місця проведення заходів (в обидва кінці). 

З Донецької області у школах братимуть участь представники Авдіївського, Сіверського, Слов’янського, Соледарського, Дружківського, Добропільського, Світлодарського, Мирноградського, Покровського, Мар`їнського, Мангушського, Сартанського, Волноваського, Великоновосілківського, Вугледарського, Красногорівського, Новгородськго районів. 

З Луганської області в заході братимуть участь представники Лозноолександрівського, Троїцького, Нижньодуванського, Біловодського, Міловського, Красноріченського, Кремінського, Привільненського, Лисичанського, Сєвєродонецького, Новоайдарського, Станичнолуганського, Попаснянського районів. 

 

Оплата послуг здійснюється в національній валюті України. До розгляду приймаються цінові пропозиції в сумі реальної вартості витрат на оренду приміщень, проживання та харчування учасників заходів плюс витрати на послуги підрядника без ПДВ. Рішення щодо визначення переможця тендеру буде прийматись згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора.

 

Склад цінової пропозиції: 

1. Цінова пропозиція (у ціновій пропозиції повинно обов`язково бути вказане місце проведення заходів – наприклад - готельно-туристичний комплекс «Зелений гай», Святогірськ, Донецька область).

2. Документи, які підтверджують наявність офіційної реєстрації підрядника для здійснення відповідної діяльності на території України та відповідних КВЕДів.

3. Також учасники конкурсу можуть додати до своєї цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на їх думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).

 

Деталі: Зацікавлені підрядники можуть отримати додаткову інформацію за телефонами: +380676739579 (керівник проекту Ігор Добко), +380636286817 (бухгалтер проекту Наталка Мельник).

Цінові пропозиції в електронному вигляді (відскановані у форматі PDF) мають бути надіслані тільки на електронну адресу ПРООН grants.ua@undp.org з темою листа «Вікритий тендер_ грантова угода_№ RPP/2020/04/031/CSE_назва учасника». Цінові пропозиції у паперовому вигляді мають бути надіслані за адресою — Україна, м.Вінниця-18, 21018, а/с4906,  Громадська спілка «Громадські ініціативи України».

 

Кінцевий термін подання цінових пропозицій: 30 липня 2020 року до 18.00. Всі пропозиції, отримані після вказаного терміну, розгляду не підлягають.